شنبه, ۱۲ دی,۲۰۱۹

سمينار اموزشى دانشگاه تهران

سمینار اموزشی در دانشگاه پردیس کشاورزی دانشگاه تهران  / کلاس رفتار شناسی و مقید سازی و چگونگی بر خورد با ناهنجاری های سگ 


با سلام 

چهارمین حضور سامان دام وطن در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و افتخاری بزرگ برای اعضا sdv در سراسر کشور

ضمن سپاس از مسئولین محترم دانشگاه و تمامی عوامل پردیس کشاورزی

اولین سمینار رفتار شناسی ومقید سازی و چگونگی برخورد با ناهنجاری های سگ در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در استان البرز در تالار مهدوی گروه خاک شناسی در دانشگاه و توسط سامان دام وطن نماینده فدراسیون جهانی سگ alianz برگزار میگردد .

این سمینار با توجه به عبور و مرور سگها در دانشگاه و با توجه به وسعت بسیار بالای پردیس کشاورزی جهت ساماندهی و مقید سازی و تفکیک انها از نظر رفتاری است که بخش مهم این سمینار مربوط به چگونگی برخورد با سگ توسط اساتید  و دانشجویان در محلهای خوابگاه و پارک های موجود و منازل مسکونی در محیط دانشگاه و شهریست و با برگزاری کارگاه در بخش دوم سمینار اموزش های لازم در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت .

فرهنگ سازی و اموزش در پیشگیری از بروز اتفاقات و حوادث موثر ترین راه بوده و سامان دام وطن با برخورداری از تمام ظرفیت های خدماتی و اموزشی و همکاری مستقیم با فدراسیون جهانی امیدوار است تا با همت مسئولین همانند دانشگاه تهران سمینار ها و کلاس های اموزشی بیشتری در سطح کشور برگزار شود و مرکز sdv  اماده ارائه خدمات اموزشی در تمام نقاط کشور میباشد . 

مدرس این سمینار اقای حمید رکابدار مدیر عامل و نماینده سازمان بین المللی سگ alianz  از مربیان برجسته کشور میباشند و قابل ذکر است که این سمینار به صورت رایگان برگزار گردیده و شرکت کنندگان میتوانند مسائل مرتبط با این سمینار را به بحث و گفتگو بگذارند .

مرکز بین المللی امور سگ در کشور sdv مفتخر است که بیست و هفتمین برنامه اموزشی به صورت رایگان را در اختیار علاقمندان قرار داده و با تلاش و همت تمامی اعضا در سطح کشور و  با اهداف علمی و بلند مدت طرح ساماندهی امور سگ بتواند فرهنگ صحیح استفاده و استاندارد سازی در تمامی زمینه های وابسته را به سرانجام برساند .

تمامی علاقمندان میتوانند در روز شنبه 18 خرداد ماه در تالار مهدوی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در شهر کرج در بلوار امامزاده حسن ع حضور بهم رسانند و با دریافت نکات علمی و اموزشی گامی مهم در جهت کنترل رفتاری و جمعیتی سگ های ناخالص و بدون مالک بردارند .

تلفن دفتر مرکزی sdv 

02634809914  /    02634809617

ثبت نظر